Mijn naam is Rianne Havekes geboren in 1990 te Apeldoorn. In mijn leven ben ik altijd al gestructureerd geweest. Wat veel voordelen heeft bij dit werk. Wat ik mooi vind aan dit werk is om de klant te laten zien hoe het er financieel voorstaat en alles geordend en netjes weer afleveren als het boekjaar volledig verwerkt is.
Sinds 2012 ben ik werkzaam als zelfstandig ondernemer onder de naam Havekes Administratie. Waarbij ik nog steeds geniet van mijn werk en het contact met de klanten. Vroeger was ik al veel bezig met geld tellen, bonnetjes verzamelen ed. Uiteindelijk de administratietak ingegaan en een aantal jaar gewerkt bij een administratie kantoor. En toen de mogelijkheid zich voordeed om voor mijzelf te beginnen heb ik direct actie ondernomen.
Op dit moment heb ik een aantal mkb bedrijven waar ik de financiële administratie voor verzorg inclusief het contact met accountants.
Mijn visie is om ondernemers te ondersteunen met de financiële administratie zodat zij kunnen doen waar zij goed in zijn, Ondernemen! Ondernemers kunnen zich hierbij beter en geheel richten op hun ondernemerschap met daarbij de juiste en actuele cijfers.